Bra dag + L Ä S A R FRÅGA!

Kommit mycket iphone-bilder nu, men har inte haft tillfälle med kameran, sen har vi ju tagit bilder på plats så då är mobilen ett bra sätt att snabb blogga på:)
 
Haft en mycket bra dag, händer nästan alltid något här på dagarna. Ska börja sammarbeta med Wången inom fotografering, bra sätt att tjäna några slantar om bilderna publiceras, så det är kul att man får använda fotograferingen lite bredare- även hemsidan. Pappa skrev även att det är en som vill att jag gör en film åt hennes dotter på hon och hennes häst, kul att få respons:-)
 
Ja så som sagt, bara glada nyheter och en bra dag. Livet i Jämtland, vi har riktig vinterkyla ute, alltså såhär kallt är det knappt hemma när det är snöstorm. brrrr!
Är så glad att jag är här, får vara ute så mycket, så mycket möjligheter och vacker miljö. Lärare, fritidsledare och alla andra är så trevliga och lyssnar uppmärksamt på våra ideér. Jag har tjatat om att jag vill bergklätta ( som jag idag kom på heter fjällsvandra) så länge och kollar upp mot fjällen, det ska vi göra dem som vill innan snön kommer. Så grymt kul!!
 
L Ä S A R  F R Å G A: Har ni planer på att söka till Wången nästa år? Eller funderingar på att börja här i framtiden?
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback