Svarar lite...

Om wången, din passhäst om ni får det?, om lektionerna, vardagen, hästar där, vad du lär dig där osv :)

Vad vackert! Jag känner mig lite efter, men varför har du flyttat? Bor du ensam?:)
 
Var visst inte alla som riktigt vet vart jag är och vad jag kommer sysselsätta mig med, så vi börjar med den delen. Jag har alltså flyttat till Wången som vart ett rent ridgymnasie, men som iår bytt till naturbruk. Här väljer man alltså mellan två inriktningar, antingen trav eller islands. Jag ska då gå gymnasiet här i tre år, bor i boende på skolan i samma byggnad som alla andra ettor, vi har egna eller dubbla rum men jag bor själv. Min familj bor kvar i lilla Fagersta:) Och javisst är det vackert, bilderna kan inte ge rättvis bedömning, tycker man ska åka till Jämtlands trakter och se dess vackra natur! För dem som inte vet så ligger Wången i Jämtlands län i Alsen, väldigt mysigt ställe.
 
Till den översta texten återkommer jag till nån annan dag då jag inte egentligen vet så mycket, men kan skriva lite om det jag vet och om Wången så länge:) Men självklart kommer jag skriva om detta, ge lite tips och sånt, tror det kan bli väldigt intressant för er också då vi har enormt duktiga ridlärare osv.
Det är då en väääldigt stor anläggning med mycket hus, stugor, osv. Finns många stall från A- G(tror jag det var) så finns gott om stall. Mycket hagar både stora samt små. Man har tillgång till ridhus, "mellan" paddock, rundkorall, skrittmaskin, ovalbana, stor travbana med en gigantisk paddock på ena sidan och en "sjö" på den andra. Väldigt fint gjort. hm, vad kan man skriva mer om W? Man får passhäst och byter 2 gånger per termin tror jag det var:)
 
Nu har jag även fått lite mer inspiration om vad som ska skrivas om, var lite osäker först på om ni ville att jag skrev om min vardag här på skolan. Kommer ju kretsa mycket om passhästen också eftersom jag främst bloggar om just ridningen osv, men å andra sidan är det dax för en variation och ändring nu när livet också får sig en ändring. Men absolut ska jag skriva om det! Tack så jätte mycket för era kommentarer:-)
Bara att ni frågar på om det är något ni skulle undra över, svarar på ALLT!
~bild i repris~
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback