the Day before...

Har försökt ladda ned text samt bilder från stallet idag, även hemifrån men har inte funkat via mobilen konsigt nog. Så jag får väl skriva nudå si såhär på kvällen.. 
 
Åkte till stallet på fm idag, tiden bara flög iväg, helt plötsligt stod mamma utanför stallgången. Vad hade jag gjort under den tiden? Jo, jag hade gjort rent all utrustning och packat lite, och ridit ut en liten sväng med Eva & Veronica. Invigde mina nya stövlar, försökte få dem att hinna sjunka åtminstode några millimenter, men dem satt inte så dem gjorde ont så det är väl bra. Supernöjd över mitt val av stövlar, passa mit perfekt:) Rodi var på tölthumör idag, ville nästan bara tölta när Skvetta framför racea iväg... aja tänkte jag och bara satt å åkte på slappa tyglar. Han är värd en lugn och mysig ridtur med sina kompisar i skogen, inte tänka på nått, bara lyfta på hovarna och bara lulla! Så mysigt!
Rodi fick bli schamponerad idag också, det tyckte han allt om. Får se om det blir så mycket upd under lag-SM, så som appen vart idag...
 
Bootsen som jag gjorde rent, lite skillnad på ren och skitig;) Hahaha...
Hmm... Skrubbat rent bootsen, dem var lite skitiga haha!!Gjort ren all utrustning idag, ink. Lilla Rodi:-)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback