Älskar snö, haha!

Jag och Rebecca har vart ute i snön idag, kände mig lite som på lågstadiet igen. Wången ligger inte direkt på ett plant ställe, finns med andra ord riktiga svängar och väldans branta backar, "stup" och så.. vi tog dubbelpulkan och utmanade livet. TÄNK att det kan vara så GRYMT kul att åka pulka, man bara flyger när det går ner lite och sen är det bara rakt ner haha!
 
Kan säga att när vi väl kommit ner så var vi begravda i snön för nu börjar det komma en hel del här, på vissa ställen är det över en halvmeter snö så då låtsas man vara en flygande ekorre och kör den där "snygga stilen" ner i plurret;)
ÅÅÅH VAD JAG ÄLSKAR VINTER OCH SNÖN!!! Bästa jag gjort att flytta upp till Jämtland, hur störda folk än kan vara, för nu har jag insett att jag är med dem som gör mig glad..


» Alice

Åhh gud så söt bild. tror jag dör! Jag skulle bli jätteglad om ni ville kika in på min nya hästblogg http://vildochvacker.blogg.se/ , KRAM!

2012-12-16 // 17:36:12

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback