En helt okej dag:)

Det är hur drygt som helst när blogg appen vägrar att samarbeta, när man som mest vill använda den. Idag har jag vart så duktig att jag har städat huset. Vart lite här och var... tänkte ta en "relax" dag och bara slappa, men man känner sig som en säl om man inte rör på sig haha! Så åkte till  Nellie så gick vi till lanet där bästa killgänget var, har saknat dem så enormt mycket.. Dem lyckades få mig att lova dem att jag skulle följa med på bio imorgon- skräckfilm. Åh herregud, hur kommer det här å sluta? Jagär inte gjord för sånt här, sist dem lurade i mig att kolla på flera skräckfilmer en hel natt, då kan jag säga att jag sov med ena ögat öppe i flera veckor. Nellie följer med, hon älskar skräckisar;)
 
Har vart ute och gått en hel del, fram och tillbaka till Nellie och sen en promenix till boxningslokalen så jag fick skjuts hem av pappa. En helt okej dag:) Imorgon blir det ut tidigt tidigt till stallet, Rodi står inne tills jag kommer så blir det en längre uteritt på honom. Hoppas man får med sig Eva eller nån som sällskap. Ska ju bli riktigt fint väder imorgon igen så det blir som pricken på i. 
Som avslut på denna text måste jag säga att jag har så otroligt underbara vänner, idag fick jag en tavla av Nellie där hon på mestur och jag på Rodi står brevid varandra från Os- hoppningen med skolan. Otroligt roligt minne. Bild kommer när appen vill sammarbeta.
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback