Hjälp, tips&råd- tyck till!

Har fått många mejl och frågor om kamera tips, vad man ska tänka på vid rörelser objekt, hur får jag till filmningen och vad det nu kan vara. Då istället för att svara personligt kan ju fler få ta del...

Tänkte att de kunde var kul att jag varje vecka, en eller flera gånger, lägger upp tips i bild och text format men även film inlägg om hur man får till allt. Det är jätte kul att fippla själv med kameran, men ibland kan man ju också behöv hjälp, tips och råd:)

Vad tycker ni? Skulle ni läsare tycka det vore en bra idé, kommentera din åsikt. Skriv gärna in vad DU gärna hade velat läsa/ får reda på!



» Fanny

Hej! Vilken fin blogg du har :)
Jag noterade att du går på wången profil islandshäst och har flyttat långt hemifrån. Jag ska välja gymnasium nu i februari och är väldigt intresserad av wången, det skulle vara kul att veta lite hur allt fungerar! Kan du skriva lite om det?
Skulle Bli väldigt glad! :)

2012-12-20 // 13:35:14
» Emma

Vill du ha en egen, fin, stilren, gratis header? :) Mejla mig isåfall bilden/bilderna som du vill skall vara med till [email protected] med en eventuell beskrivning :) Här http://foto.devote.se/blogs/23344288/header-.htm finns några exempel på hur några av mina headers som jag gör har sett ut ;) Kram Emma

2012-12-20 // 17:19:56

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback