Så GRYMT häftig känsla!

Tiden går grymt fort, jag har under det här året lärt mig hur mycket som helst vilket jag fortsätter att göra var dag som går. Nu på vintern igen så är Rodi i full gång, inte med ridningen utan i full gång med energin som spruldar i han, och ännu svårfångad blir han, med det är nått som hör till vintern. 
 
För ca 9 månader sen filmade vi detta- dock sämst kvalite på videon osv- det är en sån feeling när man sitter på hästryggen i en klockren ökad tölt. Det roliga är att han kan springa dubbelt så fort, dubbelt så bra och det är så häftigt att sitta på Rodis rygg i den farten och man bara ser lyften. Sist jag red ut på honom stack han på hemvägen när jag red barbacka, oftast sticker en häst i galopp men Rodi han drar i en sån ökad tölt att jag nästan tappar hakan, trodde Aldrig att han kunde skjuta ifrån med bakbenen, lyften och allt var helt otroligt. Även fast han nu stack var jag aldrig arg eller så utan mest chockad. Tölten är helt klart hans bästa gångart, finaste prinsen<3
 
Om några dagar är Rodi inne på sitt 24:e år- gammel gubben♥
 
Har ni nångång känt den där känslan när man bara håller på och tappar hakan över hur grymma våra underbara fyrbenta kan vara? 
 
 


» Fanny

Den känslan är helt obeskrivlig! ni är så fina !:)

titta gärna in hos mig!:)

2012-12-22 // 15:20:24

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback