stallet och trött som tuuusan!

Va ut till stallet idag, tänk att det redan är December. Känns det inte som.. 
 
Red ut på Skvetta som var lite pigg till en början, och när jag kom tillbaka väntade jag på att Rodi skulle bli klar. Han fick nya skor. Blev en barbackatur på Rodi, när det är vinter så blir han ju extra pigg vilket inte jag tänkte på. Töltade på och på hemvägen ekade den ökade tölten i backen och så sticker han hela vägen hem.. haha fattar inte hur jag satt kvar. När jag sen tog tag i honom så stack han iväg i galopp i stället och så fort jag försökte få stopp på han sprang Rodi bara fortare... det är vinter, jaja jag fattar;) Bus hästen!
 
Har inte känt för att blogga egentligen denna vecka, har somnart vid 9-halv 10 tiden då jag vart så trött. Känner likadant fortfarande och imorgon åker jag ju tillbaka till Wången igen så blir tåg åkande heela dagen. Inget att se framemot med andra ord. Längtar faktiskt tills jag kommer "hem" för hela den här veckan har jag (en än gång) känt mig som ett fetto som bara rullar fram, har inte tränat och mår konstigt nog dåligt av att inte ha vart nere på gymmet. Man känner sig inte fräsh eller på humör, man har ingenstans att träna bort alla tankar och allt blir så instängt... haha problem problem problem, hur löser vi dem?;)
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, skulle vart med bästavän men jag orkar inte ens röra på mig. Har läxor att göra och allt känns BLÄ haha. Kanske blir på mer blogghumör när jag kommer tillbaka? Jaja vi hörs, blir nog inget bloggande imorgon skulle jag tro.
Ridit skvetta, väntar på att Rodi ska få nya dojjor så blir det en tur på han å:-)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback