The power of us- Fråga Elin!

 
Det är NI läsare som ger mig sparken i backen till att fortsätta blogga, jag blir så glad över era kommentarer. Jag kallar det- The power of us! Ni alla är så grymt goa och är så glad över att bara fått positiv feed back, blir ju sån härlig stämning på hela bloggen!!
 
Tänkte skriva att jag hade tänk å ha en frågestund, men ordet "frågestund" låter som en liten "sagostund" på dagis, vet inte varför jag tänker så..  haha men jag kan väl då inte vara ensam om det?;)
Så vi kör på det här istället: STÄLL ALLA DINA FRÅGOR TILL MIG, så kommer det i ett videoinlägg sen.. Den som ställer flest frågor får en fet länkning till sin blogg där du får chans att pressentera dig själv och din blogg.
 
 


Svart/vitt
Hund/katt
Islandshäst/vanlig häst
Sommar/vinter

Vad är det bästa med att blogga?
Hur gammal är du?
Hur lång är du?
Vilka bloggar läser du?
Det roligaste att fotografera?

2012-12-21 // 11:26:06

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback