back on track??

Ganska frisk, tror jag. Hur som så ska Elin till stallet imorgon förmiddag;) Längtar såklart som in åt bomben, har inte ridit på mer än en vecka och inte träffat bästa Rodi heller för den delen. Idag har jag vart en sväng till västerås och köpt nya handskar från Hööks... dvs mina enda HELA handskar. Väldigt sköna och super snygga, så tack pappa. Har en massa nya ramar som ska sättas upp på väggen också såfort jag valt lite bilder att ta ut, det kommer bli bilder på mig och Rodi men funderar även starkt på att ta några bilder från förra hästar, men velar ett tag till!
Som sagt så ska jag till stallet imorgon, hoppas på fint väder. Det har bara varit strålande sol och massa plus grader medans jag vart inne och sjuk, så jädrans om det blir muggel väder imorgon alltså;) Ska nog ha min marinblåa piké tröja/hv polo piké, och bruna HV Polo huvtröja, brun väst... ridbyxor har jag inte funderat så mycket på men kan mina bruna med mörkbrun helskoning och pikeur ridstrumpor... sen får vi inte glömma de nya handskarna! Ja, just nu känner jag mig galen i ridkläder då denna årstid passar perfekt för vad jag har i garderoben, så... bara att välja!
som ni kanske märker så bloggar jag här när jag känner för det, hoppas det är bra med er alla annars!
-Nya handskarna=lovely♥




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback