Rodi<3-http://rodiocchaska.blogg.se/

Visst blir man glad när man får höra hur mycket jag har utvecklats med Rodi, hur fina vi är och som gjorda för varandra. Det ger en en kick där bak och får en att titta på allt positivt som hänt, hur mycket jag utvecklats och hur bra det går för mig & Rodi. Det dyker hela tiden upp både med och motgångar, och det är det som får oss att passa så bra ihop. Jag är envis- han är envis, vi blir som en våg, vi försöker hitta en jämn kontakt med varandra. Oftast slutar det med glädje, båda är nöjda, båda är glada. Det är sånt som ger mig ny energi, att vara med bästa Rodi och vara ute i stallet.... det gör mig glad<3

Just nu går det sjukt bra för mig och Rodi i ridningen, tölten är bättre än bäst, den blir bättre för varje gång och jag har hittat dem där knapparna på Rodi för att allt ska fungera. http://rodiocchaska.blogg.se/

Bästa lilla prins- det är Rodi<3



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback