Update- bloggdesign!

Bloggar här lite då och då fortfarande. Allt går bra för mig och Rodi, men all riktig updatering kan ni hitta på http://rodiocchaska.blogg.se/. Vill ni att jag fortsätter bloggar här mer oftare eller updatera som nu, lite då och då så får ni läsa på min andra blogg tillsammans med Nellie?
Jag och Rodi ska börja ta mer ansvar över ridpassen nu, vi ska ha kul men även satsa lite mer. Vi ska träna inför tävlingar och dels till Lag- Sm, så kul att vi kunde hänga på:-) Rodi har ju vart med några år i rad, för flera år sedan med Elin Vidberg, så med träning kommer vi klara allt. Jag litar väldigt mycket på Rodi.
Jag gör fortfarande gratis bloggdesign, hela som halva, eller behöver du hjälp med någon inställning? skicka info osv till [email protected]




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback