2Hiss!

2 Hiss från 1 affär:

HV Polo bomberjacka

Snygg bomberjacka från HV Polo.

Fickor med dragkedja och lyxig brodyr.

Färg: Svart
Pris: 1095,00 kr 599,00 kr

skulle jag fått välja något från denne butik skulle jag lätt kamma hem denna med detsamma! I just love it! Allt med den är så himla snyggt och jag är helt kär, priset är helt underbart med tanke på hur billig den är på rean. Jackan är så himla snygg.
Klicka på bilden för att komma till länken!

HV Polo Crown schabrak

Schabrak "Cross" från HV Polos Crown kollektion.

Snyggt kvalitets schabrak med bra passform. Lyxig logga på vänster sida.

Finns i allround och dressyrmodell

Färg: marinblå, brun, grå Storlek: Full
Pris: 599,00 kr

Sjukt snyggt schabrak, skulle passa på de flesta hästar riktigt bra. Matchar med Jackan åvan och en hel del i min garderob så denna står högst upp på min lista över schabrak. Älskar de tjocka kanterna då det är riktigt snyggt att ha på islandshästar, loggan gör den ännu tuffare;) Tycker dock att de kan gå ned någon hundring, men egentligen så är priset helt klart värt det. 
Klicka på bilden för att komma till länken!
Denna affär(klicka på bilderna) får 3,5 av 5 utav mig då det positiva är att olika märken finns, men där kommer det negativa vilket är att det inte finns så mycket av varje och vissa priser är inte rättvisa.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback