Strömmen om negativa åsikter.

Jag har sett väääldigt mycket negativa åsikter på många bloggar om detta täcke, eller ska vi kalla det filt, på senaste tiden. Många tycker att filten bara är onödig, och skriver helt frågande! Därför vill jag nu lägga till min åsikt.. Jag tycker dem kunde gjort det lite snyggare i färgen t ex, men det är dock den enda nackdelen.
Efter ett ridpass och hästarna är svettiga, slänger vi på dem ulltäcke/Fleece täcke eller det som finns helt enkelt. Filten kastar vi över så det täcker halsen eller så har vi filten över hela hästen medans den äter, så jag förstår inte vad folk menar med onödig?!? Den gör det den ska och är nödvändig, den fyller sin funktion och så länge den gör det.... undrar jag på vad fasiken ni klagar på..

Jag tror att folk lägger upp dessa negativa åsikter om t ex täcket för att det inte kanske ser så snyggt ut, iallafall som jag tror det. Alla går med strömmen liksom. Så istället för att hitta allt negativt på något som faktiskt fyller sin funktion och gör nytta, så kan ni väll istället- om ni nu vill skriva något negativt typ en diss- lägga till " detta tycke jag inte var något bra MEN..." det blir MYCKET intressantare att läsa en blogg som kan hitta både och, och inte bara se det negativa.... även fast man verkligen hatar något. Som jag med super färgglada schabraken;)
Någon mer som känner som jag?



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback