Brb, @Forsen

Blir ut till Forsen när pappa kommit hem från jobbet. Det är eftermiddagsträning med lagen, kan dock inte ta med mig Rodi finns ingen chans att hinna med de. Men lika kul å titta på och umgås med dem bästa, tycker iallafall jag:-)
Btw, det är nå stort fel på bloggappen, kollade igenom appens kommentarer om betygsättning osv, var ENBART dåliga kommentarer och dem flesta kunde inte logga in. Varför gör dem inget åt saken? Eller så går det väldigt långsamt, pappa har haft så på in mobil i över en månad. Menmen..
 
Såhär ser jag ut today, lika kry som vanligt...
Ingen lag- träning för mig å rodd idag, så får stå glatt på sidan om och titta när några från edda tränar:-). Lika kul de. Mot Forsen om en timme typ(y)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback