home från work.

Kommit hem från jobbet, trots att det var uruselt väder vilket gav resultat till knappt några kunder så var det inte så tokigt. Lagade mat, kände mig som värsta kocken och diverse saker, har även as härliga arbetskamrater. Vi spelade lite pingis inne i simhallen, spelade kort och lite spel, samt hängde D:s (en av "cheferna) minsta ungar efter oss, haha stört sköna är dem! Vi jobbar på sportcafet till på Fredag, men har fått ett extrajobb nästa vecka:-) 
 
Läst lite bloggar när jag kom hem, blir otroligt besviken när man läser vissa inlägg folk skriver. Det här med att ens häst på något sätt skulle vara bättre än någon annan. Jag är jätte glad över att folk får och har hästar, men att försöka bränna ner en än förjävligt och jag har noll tollerans för det! Accepterar det inte! Känner folk som verkligen kämpar med sina hästar, aldrig hamnar i final osv, det är jätte tråkigt och jag vet hur man kan känna sig, då ska man peppa dem och ge dem förhoppningar. Men tyvärr är det inte så hos alla, vissa tror att bara för att man har en häst som tävlat högre klasser osv så kan man säga "vi kommer ändå vinna över er" och bara spy ut ord om att hästen är STÖRT,BÄST och VACKRAST. förjävligt säger jag bara. Det är väl självklart man vill vinna, men om folk inte kan göra det på ett SCHYSST sätt så är dem inte värda något kan jag säga er. Detta blir ett litet argt inlägg men jag är så trött och förbannad! vill skriva en massa ord, men tycker inte att dem jag inte riktar detta mot behöver ta åt sig utav dem. Det jag reagerar mest på är när "folk" säger det face to face och i ett inlägg skriver att dem hatar sånna människor som egentligen gör EXAKT som dem själva gör. Lust att gå fram och säga det face to face hur lite respekt jag har, och vad denne person har orsakat hos inte bara mig utan fler personer, men vi är sååå mycket starkare än så! Du som läser detta inlägg, tänkt på detta för man vill inte själv att folk ska sjunka så lågt mot en, då gör man absolut inte samma sak mot dem.
 
Så trött på det här, jag menar vad är medelåldern till vuxen nu för tiden? 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback