I Augusti bli jag en jämtlänning;-)

Har kommit in på ALLA skolor jag sökt till, men bara en kan få mig, right?;)


Så, i Augusti blir jag en Jämtlänning, blir Wången för min del! Det är i sådana här lägen man önskar att man vore rik, så man kunde köpa allt som behövdes på en gång. Hade tänkt spara mina sommarpengar till nästa termin då jag ev ska ha med häst upp, men som det ser ut nu får det läggas på annat. Vi fick en lista med saker som man Ska ha med, har det mesta men mycket som fattas. Kommer förhoppningsvis bli 3 grymma år, är sjukt nervös då jag aldrig bytt skola eller har gjort det en gång när man gick till en högra årsk. men då var man ju typ samma peroner i klassen. Men man måste väl ta egna kliv i livet också antar jag! Kommer sakna mina älskade vänner enormt♥
 
Lite av det som ska köpas in:
Säkerhetsväst Race Safe väst
Ridstövlar-  Har men dags för nya, mina står till salu!
Ridhandksar+ vinter
Dator
Regnkläder+gummistövlar- KL
Mössa(or)- KL
Glasögon till körning
En frys(haha)
Mobil- köpt en iphone
 
Bildkällor: Google. Här kommer lite bilder från Wången...
Wången
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback