just another day..

Vart nere på Forsen, diskuterat och tittat när några red. Skulle ridit på fina Gygjar men alla hjälmar jag provade var stora ned över ögonen eller så fruktansvärt små, haha!! Borstade honom en stund, han är så himla fin och snäll. Så glansig och fin päls, jag önskar att Rodi snart tappar all sin vinterpäls så han kan bli lika fin och glansig. Rodi är ju så gammal, så det tar sig säg;-) "sakta men säkert....sakta men säkert" 
 
Pratat med min älskade goa vän Angelica idag lite smått, har inte träffat henne sen ridlägret 2010, fruktansvärt länge sen och vi har hållt sån bra kontakt hela tiden via internet. För er som inte vet så bor Angelica utanför Stockholm, red både Snerra och Rodi då men iaf åkte på Grällsta ridläger, red en liten c-ponny skimmel som heter Ben... Iallafall så undrade hon om jag ville med och vara praktikant där i en vecka, vill det såååå gärna men har sååå mycket att stå i förtillfälle. 2 år har det gått sen man såg sin fina underbara älskade vän♥
 
Bjussar på denna bild- 2010(y)
<p><span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 12px"><span style="color: #000000">SAKNAR GRÄLLSTA..♥</span></span></span><br />
<span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 12px"><span style="color: #000000">jag å ben</span></span></span><br />
<span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 12px"><span style="color: #000000">grc 2010, röda&amp;gröna gruppen</span></span></span><br /></p>



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback