Länge sen man sov så länge;)

Vaknade klockan ett idag, snacka om att det var skönt att sova ut efter att ha jobbat heltid hela veckan. Igår efter jobbet så åkte vi till Farfar för att träffa hela släkten på pappas sida och grilla osv, vi kom hem sent och var dessutom tvugna att gå hem... var jätte road, det var ju jobbigt å gå;( Ikväll blir det eskiln med la familia och folk, sen drar vi väl någonstans...

Inte blivit mycket stall denna vecka, men skulle ändå ALDRIG orka åka dit lika ofta som jag brukar under den veckan som jag jobbat, haha helt slut. Men imorgon åker vi för att släppa av mamma i Avesta, sen åker jag och pappa ut och fixar Rodi direkt, om jag blir klar fort så kanske vi promenerar med några hästar då vi ska hämta upp mamma i Avesta sen igen:-) Ska ju egentligen träna på showen minst 1 gång i veckan, har jag gjort det? nej. Blir nog inte de imorgon heller i allafall då jag måste träna i paddocken, det ligger lite i prio ett känns det som...
Ha det bra så länge:))




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback