mycket som ska göras, bara börja...

Sitter här på kvällen och tar tag i lite arbete. Ska framkalla förstoringsbilder ca 8st, lite frustrerande när man inte hittar storleken som blivit beställd. Ni kanske minns att jag skrev för någon dag sedan att jag var iväg för plåtning? Nu ska jag redigera bilderna och photoshop av krashat så måste ladda om allt, så bara krångel;-) Personen ville ju dessutom ha framkallade bilder. Äh, vi fixar detta.
 
Sen väntar jag på ett mejl från en tjej som ska köpa mitt rörliga stativ så jag kan skicka iväg de, kul med snabba affärer tycker jag. Mest för man tjänar pengar. Har sagt aaaallt för många gånger att pengar inte spelar någon roll, men där förhastade jag mig nog att intala mig de... får panik om jag är pank och när jag väl har pengar så känner jag ett behov av att slösa bort dem. Men förhoppningsvis blir det ändring då jag vill sköta mig i "företaget" och det går ju super:-) Vuxenpoäng till mig!!
 
Medans jag är i farten så kan jag säga att idag har jag vart otroligt glad, vart blogg-glad, därav mycket update today. Appen funkar, vill bara bomba massa text å bilder:-) Imorgon ska jag åka med bästavän till stallet, ska lasta lite hö och mysa med hästarna. Hon har vart på semester, snacka om att man har saknat henne... kollar man igenom min mobil så kan man se de, haha vi har skickat massa fulbilder till varandra och bara drygat, kuulkull som jag brukar säga. 
Så fina♥ Nellies bloooooogg


Saknat dej enormt strösselstrut! Du är allt för bäst<3

2012-07-08 // 00:26:02

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback