Ny film kommer:)

Videon jag och min lillasyster gjorde på mig och Rodi, var tänkt som ett "minne" utav honom när jag flyttar. Låter typ som han ska dö, men menar inte så, alltså när jag saknar honom... ah, tror ni fattar. Fått sån bra respons, jätte kul att komma till stallet, ut bland folk ,nätet osv där dem säger hur bra videon var och att dem börjar gråta utav den. Min första reaktion i början var "gråta? vah? Den ska ju förmedla glädje" haha men nu fattar jag, börjar själv nästan gråta varje gång jag ser videon, den betyder så mycket för mig just för det är jag och Rodi... den beskriver så väl oss två.
 
Så nu har vi bestämt oss för att försöka göra en till film, en nytt material och dessutom kommer vi lägga till en "ny" utmaning i den. I den första filmen var ju målet att innan jag flyttar ska jag hinna/prova rida i repgrimma, vilket gick gaaaalant. The next step får bli en suprise, förhoppningsvis kommer den bli lika wonderful som den första filmen:-)
Vad tycker ni om de, en till film?
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback