Shopping i v-ås

Detta köpte jag idag på hööks, glada hästen och kicks:

Läderridstövlar, stövelpuffar( haha no idea vad dem heter), putsgrejer till stövlarna, gummi stövlar, regnställ, hv polo tröja, pannband, KL strumpor, KL handskar, mountain horse jeanse rudbyxa helskodda, svart säkerhetsväst, gympadojjor och sen massa smink.

Tror jag skrivit upp allt, annars ser ni på dem urkassa bilderna... Vi handlade också massa andra saker till flytten så som köksinredning, badrumssaker, sängkläder och allmänt:) nu är jag ganska trött, ska bara ta det lugnt, imorgon blev träningen flyttad till Forsen så då ska jag och Rodi siva där till på onsdag. Kommer bli lika kul sim vanligt hoppas jag:-)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback