Ut å springa å bara ha kul

Ridit ut en sväng på Rodi, vi behövde ut och springa lite. Kändes jätte bra, mötte massa trafik som var ute å många bärplockare. Tänk vad snälla chaufförer det finns ute på vägarna när det kommer häst och ryttare, nu är inte Eodi rädd för bilar men det är otroligt klokt tänkt:-) mötte massa kloka bilar idag och trevliga bärplockare haha dock blev vi as rädda för en som kom från ingenstans hehe. Eva visade även ett bett som jag ska börja rida Rodi på, det heter tungspetsbett(eller nått liknande) så han inte lägger över tungan när man ställer lite " högre " krav eller när det blir lite jobbigare för han. Blir nog bra. Nu ska jag fortsätta kolla på Magnus-kursen, sen blir det nog att vara med Nellie senare innan jag påbörjar min arbetsvecka... Jobbar heltid men det är så jäkla sköna människor på det stället! Ha det bra:-)




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback