Härliga roddan+ lång text;)

Mycket att berätta här;)
Fick helt plötslig fullt upp dessa dagar och en stressad Elin sitter bakom skärmen, skriver lite så kanse jag lugnar ned mig. Igår var jag en stund med bästa vän och Rebecca, sedan drog jag till mina kompisar på filmkväll. Var så grymt kul, vågade inte sova hemma efter en jätte hemsk film så drog hem och hämta grejjer sen sov jag kvar med killarna... vi snackade i flera timmar och gjorde egentligen inte så mycket, slocknade vid 4- tiden, haha DÅ var jag trött!!
 
På senaste tid så har jag känt mer för att variera mina inlägg, det är ganska skönt som omväxling ibland, att skriva ut och tänka på annat.
 
Var ut till stallet idag iallafall, så härligt att vara där man trivs så bra. Dock tog jag in en överlerig Rodi från hagen. Vi tränade från marken idag och gick igenom show programmet lite, han hade överskottsenergi så jag knappt fick stop på honom när jag galoperade brevid honom, han blir så där ibland när han är pigg och tycker något är kul. Han fick springa av sig lite i rund-corallen, sprang brevid honom lite och så innan vi gick till paddocken igen. Där körde vi igenom programmet två gånger och det gick fruktansvärt BRA. Det enda jag känner att vi måste träna mer på är att vi båda ska känna oss säkra när jag släpper honom och han ska följa mig i skritten, jag blir osäker att han skall stanna och då blir han också osäker. Rodi är så duktig, en riktig charmör prins♥ Detta kommer bli så bra till lag-sm:)
Men det är ju också så som E sa till mig, man vet aldrig hur hästen är just den dagen, dem kan ha olika humör dag till dag, men jag känner att det kommer gå toppen. Känner mig så stolt och glad när jag kommer ut till stallet och möts av en glad och pigg Rodi som gör sitt allra bästa och som resulterar till att det går jätte bra, Roddan is the best. Gör alltid sitt bästa också.
Just nu sitter jag och ska registrera mig och Rodi till nå inl. sida vi måste göra inför lag-sm, krångel si såhär i slutspurten, allt ska vara klart tills imorgon så jag tror våran lilla lagledare har det stressigt just nu. Hoppas alla ser att dem måste registrera sig, om inte annat äre säkert nån som läser här:) Jaja, ha det gott, imorgon ska jag på vad som påbörjat ev företag, får se om jag stannar... eller om jag drar med pengarna och köper glass för dem;) Haha nejdå, är ändå två tusen vi får.
 
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback