Ser framemot!!

Ser fram emot dessa två veckor såååhääär megamyket!
Imorgon är vi lediga, då åker jag med Nellie till hennes stall. På Torsdag går jag i skolan på förmiddagen sen ledig resten, åker sen till stallet och packar ihop lite då jag och Rodi åker till Nellies stall till på Fredagen. Vi rider lite på kvällen och sedan på Fredag är det Os hoppning med skolan i hedkärra, som jag och Rodi ska vara med i. På Söndagen är det klassresa till Örebro, där ska vi ha paintboll och skämma ut oss i stan med typ femkamp..

Nästa vecka ska vi åka till Járnhesturbanan och träna inför tävlingen, prova lite och få massa tips. Sen hela nästa vecka är det Os i skolan, dem sista dagarna, och på TORSDAG slutar jag nian!!
På Fredag åker vi till stallet, rider nog ut så får pappa gå en prommis brevid, fixar transport och allt annat som skall göras. Sedan på Lördagen så är det tävling i Norberg- Járnhestur Vår:D

Kommer bli GRYMT kul!!!






Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback