Bloppis

Nu har jag och mamma rensat min ridgarderob och hittat lite saker som jag inte har användning av. Skicka iväg en kommentar om du är intresserad.

-2 Schabrak CRW- 80:- ena på köpet. SÅLD
-Ridtäcke, passar C & D ponny- 100:-
-Allroundspö CRW, aldrig använt. Svart med diamanter. säljes för 80:-
-Brun &  blå padd, strl COB. 80:-
-Rutig CRW tjocktröja, sparsamt använd. 100:-
-Ridvantar, aldrig använd. Passar barn mellan 6-8år säljes för 50:-
-Pris kan diskuteras.



SV: Tack.. antar att jag också kan ta åt mig av din smickrande kommenter. Men vi är ju faktiskt två som driver bloggen!

2012-03-17 // 17:14:49

Vad är det för jacka? alltså för höst/vår, vinter eller sommar?:D



kram

2012-03-17 // 18:51:01

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback