Hästarna kan man ofta vända sig till i jobbiga situationer...

Slutar en timme tidigare idag, hur skönt som helst. Sen blir det lektion på Forsen, ska bli kul.. Ser alltid framemot det:)
Både igår och idag har jag rensat och rensat och rensat skallen, jag brukar aldrig bli såhär "arg". Men nu ser jag bara fram i livet och tar fram det positiva, tycker Inte om när folk får se mig på mitt "andra vis", vill ju att dem ska se den glada Elin som jag nästan alltid är. Men ibland når folk sin gräns, så är det. Nog tänkt om det, nu laddar vi om, ska ha KUL ikväll, det är det viktigaste!:))
Måste tilläga att jag är så glad att jag är så glad att jag har Rodi, han ställer alltid upp för sin ryttare, en riktig charmör. Jag ska ta det lugnare i backarna och fokusera på honom, och inte allt annat skit utanför. Ska ta vara på den tiden jag har Rodi, sen åker man ju iväg på gymnasie - om jag kommer in vill säga.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback