Nuuuu kör vi!

Nu tänkte jag göra en omstart här, ny design, nya bilder, samma Elin med NY Energi! Jag har fortfarande kvar bloggen med Nellie såklart, den är ju våran gemensamma men det kan vara skönt att ha en egen ifall man vill göra något eget och inte behöva fråga varandra hela tiden. Samtidigt som det är skönt att ha en med sin kompis då man inte blir lika låst, vi motiverar varandra och det är roligt:)
Jag är jätte nöjd med designen, ska försöka låta bli den då jag tycker det räcker med saker. Men sålänge det handlar om Mig så vet man aldrig vad som händer.
Bjuder på en favorit bild på mig och finaste Rodi, ha det bra sålänge♥


» kajsa

ibland behövs det en omstart :) gullig bild!

2012-03-01 // 20:39:51

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback