påsklovet startar vi med en kväll med vännerna:)

Haft en kul kväll med mina kära vänner, suttit och nörda med massa folk som sitter kopplade med massa datorer. Hahaha vad det nu heter;) Jag & Hanna körde nå zombie grej som Ante tyckte vi skulle prova på, eftersom det bara var vi 4 tjejer där av alla så satt vi och skrek... sjuk äckligt, hur kan killar gilla sådana spel? Bättre att vara ute bland hästarna säger jag bara! hahaha
Imorgon ska jag sova länge, och sedan ska man städa innan man åker till stallet. Ska rida Rodi först, ska prova ha glidpadd mellan schabraket och sadeln eftersom jag skrev tidigare att schabraket åker under. Kommer nog bli bra.
Nu ska jag ta och sova så jag orkar upp imorgon:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback