Saker att införskaffa.

Mitt förra inlägg vart lite rörigt, men blir så när jag är så jäkla glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen;)
Satte på mina stallskor idag som legat i garderoben hela vintern, tyckte det var dax att ta fram dem nu, satte på mig dem och skulle börja dra mig utåt mot bilen... kom inte ens utanför dörren förrän jag inser att mina skor är lite små och inte längre nå sköna alls! Blir lite deppad och drar på mig kängorna igen.
Så sitter och kollar på nya ridskor, tävlingskläder, lite saker till Rodi och annat som behöver införskaffas. Men först och främst blir det licensen på Tisdag och nån gång under veckan kommer vi nog åka förbi Hööks och Glada hästen.
Funderar på dessa skor från Hööks, rejäla med stålhella. Har ett par ungefär sånna här ifrån Börjes, dem är inte lika klumpiga som alla säger, men det är nog olika hos alla:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback