Sån underbar häst♥

Jag blir så himla glad dagar som dessa, när man får en sån känsla att man bara vill gråta av glädje. Jag har aldrig fått en sån bra ökad tölt på Rodi som idag, det var verkligen häftigt och nu när jag vet hur hans tölt är kan jag känna samt se när det blir rätt och när det blir fel. Blev så otroligt stolt över finaste killen idag, önskar att denna sommar blir långvarig, vill inte lämna Rodi ifall jag kommer in på gymnasiumet  jag vill gå, kommer inte ha med häst första året.

Rodi är en sån häst som jag verkligen tycker om, skulle aldrig välja bort honom. Under dessa månader som gått så har vi utvecklats tillsammans väldigt mycket, jag känner att jag litar mer på Rodi, är mer avslappnad när jag rider honom och mer trygg. Rodi har börjat lita på mig väldigt mycket mer än från dem första gångerna/veckorna, då var vi långt ifrån att lita på varandra. Vi har kommit mycket närmre varandra och eftersom jag känner mig så trygg med honom nu, så känner han sig lugn och trygg med mig. Blir så glad när så många ser skillnader, när dem säger hur bra vi passar ihop och att det verkligen syns hur mycket vi tycker om varandra. Vi har hittat varandras svagheter och styrkor, just nu klarar vi allt tillsammans så länge vi lyssnar och litar på varandra♥
Är så lycklig att jag får rida och ta hand om Rodi, vi är lika envisa båda två också ha ha.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback