The sun is shining, och Elin är glad idag!

Hade vart härligt att åka ut till stallet idag, så varmt och fint väder, solen skiner och jag mår toppen! Kan dock inte åka ut då min Moster & Farbror fyller år idag, så blir firande för dem hela dagen:) Hade jätte många bloggideér som alltid brukar komma på nätterna, så satt och gjorde lite tidsinställda, så nu har jag ifall jag blir omotiverad igen.
Imorgon blir det stallet, då ska lillasyster få rida lillkillen, få se om jag rider lite också.... Fia har tjatat och tjatat, så nu ska hon få rida honom då och då, imorgon börjar vi med grunderna sadling,tränsning osv. Hon kan skritta helt själv, men trav och tölt har jag sprungit brevid. Så hon ska få lära sig att hantera hästen och ha kontroll över olika tempon, dvs stanna. Tycker det är jätte kul att min lillasyster som alltid vart så hästrädd och endast ridit på en shettis jag red på för ca 2-3 år sedan, nu rider hon på en islandshäst och är inte ett dugg rädd för lilla Rodi. Trodde aldrig jag skulle ens få henne att klappa en sån "stor" häst;)

Dagens Elin, on my way to moster snart.


» Erika

sv:

Haha, han ser nog större ut än han är på bilden.

För han är inte mega stor faktiskt, men super snäll. :)

2012-03-10 // 18:20:15

sv; åh tack!! :') hihi ja som tur är!

2012-03-10 // 23:30:03

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback