Uteritt♥

Dagens ridning gick helt okej, vi skrittade ut en sväng då ridunderlaget i paddocken inte var nån höjdare, var bara jobbigt där inne. Vi fick sällskap av Lera & Loisan, två tokhundar som kunde roa sig själva genom att springa fram och tillbaka minst 100 gånger.
Det är så mysigt när solen skiner, snön smälter och man bara tar en skritt tur på sin bästa vän och bara tar det lugnt♥
Vi tog nån tölt längs vägen också, så fick hundarna springa brevid:)

Imorgon blir det mycket att göra, jag & Nellie har "anställt" min pappa som taxi chaufför imorgon;) Först ska vi till hennes stall, då ska jag fota när Nellie rider Aska, sen tror jag vi skulle rida 2 av hennes farfars hästar. Sen åker vi därifrån direkt till Karsbo och rider Rodi & Birre. Blir väl att rida ut då, haha om vi hittar någon ridväg... vem vet vart vi hamnar:) Så ser i alla fall morgondagen ut.


» Frida

Svar: Ja, man blir riktigt glad :)



Såg att du bor i Västmanland, jag letar lösdrift i Västerås för vi ska flytta, har du något bra tips? Går inte bra, jag känner inte så många här nere och har mailat de flesta stall jag hittat redan.

2012-03-02 // 15:41:39

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback