Torsdag 15 Mars

Idag är jag så glad, man kan ju inte vara annat än glad när man ska ut till hästen efter skolan. Idag har jag bestämt att inte planera något ridpass, för det blir ändå inte som jag tänkt när jag skriver typ "idag ska vi träna de och de i paddocken" eller " idag hade jag tänkt rida ut" och så gör jag något helt annat;)

Har sett och funderat på vem det är jag har på facebook, har någon tjej som skicka v-förfrågan. Nu har jag kommit fram till vem det va och var ju bara tvungen att fråga om det var hon. Vet inte om denna tjej läser min blogg, men det var en stallkompis sen 2009/2010 i storsand. Hon har ridit för både Sara och Carro och jag hade ett litet svagt minne i bakhuvudet av det jag mindes och visst var det hon:) Skit kul, så vi satt och fundera vart lilla thrulle var å så. Vart en jäkla massa funderingar, som tur var carro inne och berätta att  han var i Heby:)

Nog om det, ska fixa iordning mig nu sen blir det skola.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback