Fotografering 16/3-12 Fransk Bulldog

Har vart och fotograferat en liten valp idag, Fransk Bulldog vid namn Lemmy. Så söt kille, och var 5 gånger mindre än katten som kom:) Klicka på bilderna för större format.




Sv: Tack och tack igen! :) Det var inte en liten sötnos på bilderna också! :D

2012-03-16 // 20:01:54
» Erica

J, det var riktigt tokmysigt.. Hur såg lite förvånad ut när jag kom in med ridhjälmen och det stod två hästar ute parkerade ha ha.. =) Ja, lite hänsy borde de ju visat men men de är lugn min häst bryr sig inte i vanliga fall så :P Du en såndär mössa har jag också :D

2012-03-16 // 20:39:08

ååh vill ha en liten bulle! :')



Sv; oh ja, det kan jag göra! :D

2012-03-16 // 22:55:26

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback