Min solstråle♥

Snart dax att sätta sig vid TV:n och kolla på ponnyakuten, tycker det är ganska bra program men det finns ju både för- och nackdelar med det. Jag hade tyckt det skulle vara mer "värt" att se det om det hade vart minst 30 minuter längre istället för att vara endast en halvtimme. Man hinner knappt sätta sig och kolla förrän det är slut igen känns det som, men programmet är ganska bra så man sätter sig och kollar ändå;) Tradition en Söndag...

Har hållit på med en film på mig och Rodi i ca 3 timmar, känner mig ganska frustrerad då det tog en kvart att göra själva filmen, och såhär lång tid att ladda upp den samt få den publicerad. Så jag hoppas det är värt allt väntande i slutändan;) Har inte ens kommit 50% så vi får väl se när jag kan publicera den här på bloggen!

Måste bara säga att Rodi har jobbat på bra den här veckan, han har blivit riden 6 gånger denna vecka. Måndag& Tisdag hade Elin honom, Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag har jag ridit honom. Vi har mest ridit ut och haft skoj då det vart jätte jobbigt underlag i paddocken men kul har vi haft och det är det viktigaste.
Nu ska han få vila 1 eller 2 dagar och bara få vara en helt vanlig häst som går och chillar i hagen med sina kompisar, hoppas verkligen att paddocken blir lite bättre:) Jag har sån tur som tar hand om en så fin häst, han är en riktig solstråle och charmör. Man blir alltid så glad av att vara hos honom. Elin har föresten flyttat nu, hon och sina 3 hästar för att jobba. Hörde hon skulle få rida 17 hästar om dagen + sina egna 3.. Lycka till nu, Kommer sakna dig Elin!!!
Rodi frá Holabaki♥



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback