Trött Rodi & roligt ridpass!

Lika tråkigt i paddocken idag också, hatar att skriva "tråkigt" och "hatar" men hatar underlaget så bestämde mig för att tränga bort det och göra något roligt utav det! Tog fram bommar och två stora koner, började göra som en liten "bana" jag själv kunde bestämma hur och var jag skulle rida. La bommarna så jag kunde rida på en volt och konerna på en långsträcka så man kunde rida igenom, göra halt och sedan rygga rakt. Red lite olika vägar och Rodi verka tycka det var kul:)
Just nu känner jag inte för att blogga så slänger bara ihop ett inlägg, är SJUKT trött. Kan säga redan nu att jag känner ganska stor press med skolan, hästarna + 2 bloggar men älskar att blogga så kommer ev sluta blogga på en, och då blir det antagligen på den andra bloggen med Nellie. Det gör nog inte så mycket ifall jag tar det beslutet då hon har 2 till bloggar, inte så roligt heller för statistiken där är ganska låg medans på min egna blogg är den väldigt hög! Lite konstigt tycker jag...

Back to the text, vi töltade lite i varje varv en gång, när det gick bra slutade vi och böt varv.. Vi red i mellan tölt, det gick riktigt bra faktiskt. Vart en gång riktigt tölt trav men shit vad bra det satt idag!! sedan red vi upp och han fick mumsa på sitt mycket mycket efterlängade mat;)

Dagens stallkläder blev:
Stall kängor CRW
helskodda ridbyxor CRW
Equipage tjocktröja
Horsehead väst
Handskar Crw
och mössan på bilden.
Påväg home från stallet. Rodi var supeer duktig idag<3



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback