Blandat bildlöst inlägg.

SNART BÖRJAR TIDEN TA SLUT!! Missa inte chansen att tävla om en HV Polo piketröja, avslutas den 9:onde Juni
Det som är blåmarkerat finns länken till tävlingen!

Vidare till något annat. Någon islandstjej/kille därute som vill starta blogg med mig? Ska var någon jag känner till, du ska gilla att blogga och ständigt vara aktiv och uppdatera. Inte vara en "blogg-pausare".

Vidare till ännu något annat. Hade anställningsintervju med sommarentrepenörerna idag, drog med mig två utav mina vänner i farten som var intressrade och fick delta i mitt möte - ändå var jag nervös- Vi kommer vara 7 pers från Fagersta 7 från skinnsberg och 7pers från Norberg som ingår i detta projekt. Så även fast min ide jag hade från början inte gick hela vägen så kommer allt lösa sig. Vi kommer ha veckor där vi träffas och ha handledare, vi får 2tusen till starten.
Efter det så gick jag hem och slängde i mig en macka, och vidare ned för att simma med en kompis till mig. Vi simmade 500meter, ville simma mer men min axel pallar verkligen inte trycket så kände att jag inte ska orsaka mer problem än vad det redan är. Visst är det nyttigt men vill inte riskera, det var sååå smärtsamt:-(
Kommer blanda lite med inlägg nu, om hästarna, träning och projektet.


Vi kan ju starta en blogg sen när vi är uppe på wången;)?,om det blir så alltså.:)

2012-05-29 // 21:12:13

Du ja är med i din tävling och ja har kommenterar oså.. men ja länkade min facebook och ja vill helst att den ska vara länkad så ja tar bort den "jag är med och tävlar på facebook" och sen lägger ja upp den igen ja vill helst inte ha mi facebook länkad där så ja lägger in den där sen igen.. :)

2012-05-30 // 15:33:39

Hej :D Jag skulle tycka att de skulle va skojj att starta en blogg. Fast kanske bara uppdaterar en gång om dagen ;/ Hinner nog nämligen inte mer p.g.a att jag har tre isisar att ta hand om ;3 Men skriv tillbaka om du är intresserad :D

2012-05-30 // 17:58:45

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback