Dyngförkyld, men kämpar på..

Igår var jag hemma från skolan, så med min dyngförkylning pallrade jag mig ut till stallet i SPÖREGN! Var ute med Rodi och tränade programmet hur länge som helst med hjälp av bästa Eva. Det är inte så lätt som man trodde från början, speciellt när man ska göra det löst.
Vart lite "sur" då och då på mig själv, var sjuk och hade ont i huvudet, vädret gjorde det inte bättre men det gick faktiskt bättre ändå, vilket jag är glad över.
Ibland undrar jag hur Rodi orkar med mig...;)
Tvingades till skolan idag, sen blir det stallet. Ska träna lite och idag ska jag försöka hinna träna på tölten också så han kommer antagligen vara sjukt trött när vi är klara, sen ska det hinnas packa inför imorgon. Ska bli så grymt kul, men lite pirrigt över hur det kommer gå. Ska försöka att endast tänka positivt och inte vara SÅÅÅ nervös!!
Kommer massa kort när jag kommer hem... på Lördag ev:)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback