Kroppen börjar säga ifrån..

somnade som vanligt i soffan, är så trött på när jag kommer hem, måste försöka hinna ta igen missad sömn...  Måste säga att jag inte orkar blogga så ofta längre, har så mycket tankar på skolan och hur allt ska bli hit och dit, bara nån vecka kvar. Jag och Rodi ska ha skjutss hit och dit, skolresa ska planeras in ska till Stockholm igen. Ja, mitt liv blir överplanerat och kroppen känner definitivt av det, har lagt in träning på det också.

Ikväll var det sista lektionen på Forsen denna termin och för min del den ALLRA sista, vi hade dubbellektion och var tvågrupper. Red vildur som verkligen levde upp till sitt namn, vart väldigt stark emellanåt men kände att jag hade kontroll och kunde styra upp, kände verkligen skillnad på mig ridning idag. Sjukt bra att jag fick avlsuta terminen med en pigg häst som man måste vara bestämd på. Vi hade lite test på det vi gjort under terminen, sjukt kul och gick bra. Sen hade vi teori "provet/testet", gick över förväntan men måste plugga lite om extriören:-) TACK bästa Frida för du lärt mig så mycket, det lönar sig att tjata på mig tillslut!!
NU ska jag inta sängen och fundera på om man ska gå på den där intervjun imorgon iallfall? hm... ja men det visar väl sig. Ha det bra, GODNATT



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback