Sol, värme, sjön♥

Skrittade ned barbacka till sjön idag med Rodi, fick sällskap av hundarna också som kasta sig i sjön som vanligt. Rodi fick "bada" lite, medans jag höll upp benen och blev en planka på hans rygg... men ändå lykades jag bli blöt om hela benen, haha han stanna för å dricka så jag tippa fram och höll på att flyga i, sen börja han plaska så man fick upp vatten över hela mig, nej inte riktigt.... typiskt Rodi;)
Så nu har jag bestämt mig för att dra med nån utav mina polers för att bada i helgen, vid varmt och fint väder såklart... fika och bada med hästarna vid sjön, häääärligt!!!

När vi kom tillbaka fick han torka en stund sedan lekte vi lite i rundkorallen. Tog föressten lite bilder idag, och filmade i vattnet men de lär dock inte komma upp idag.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback