Stallet after school!

Jag och Rodi var med i tidningen idag, haha tycker alltid det är så pinsamt att se sig själv, speciellt när kvaliten på bilden inte vart densamma som på datorn, mitt hår ser orange ut! Haha jaja:p
Slutar skolan tidigare idag, igen. Så sen blir det stallet, får bli lite paddockarbete idag och träna på tölten. Försöker att känna lite på olika boots, på tävlingen hade vi tunga boots och dagen efter inga vilket gick betydligt bättre! Han fick mer Gó i sig och fick mer friare rörelse, så idag provar jag nog dem lätta bootsen eftersom han helst ska bli tävlad med de. Man måste ju driva betydligt mer, och det var där som vi föll lite på den ökade tölten.

Rodi i ökad tölt dagen efter tävlningen. Hahaha min min är super snygg;))




Men du vilken fin bild...Ni är verkligen ett team..Och du den där minen tyder bara på att du är focuserad på vad du gör...kram från mig!

2012-05-16 // 11:40:52

Vilken tidning? :)

2012-05-16 // 12:35:54

Sv:: Såg den nu:D

2012-05-16 // 16:28:24
» Linda

Åh! Jag har nog aldrig sett han i sån fin tölt :D!

2012-05-19 // 18:30:09

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback