blickar tillbaka, mitt hjärta<3

E V E R Y Breath I S for YOU! underbara underbaraste, saknaden är enorm, vilken tur att vi ses nästa vecka. Saknar Min nallebjörn<3

 


Vi ska skapa en topplista för islandshästbloggar baserat på statisitk mm. ALLA med islandshästblogg går in och skriver sin mailadress i detta inlägg. Hade hjälpt oss i jakten på att samla ALLA islandshästbloggar oerhört mycket! http://tennisryttarna.blogg.se/2012/november/sveriges-storsta-islandshastblogg.html#comment

Just din blogg är viktig, tack på förhand!

(om du redan fått denna kommentar eller redan har skrivit in din mailadress kan du borste från denna kommentar)

/Malin och Filippa - tennisryttarna.blogg.se

2012-11-14 // 21:19:02

Åh, hur har du lärt honom att galoppera från marken när du visar på kommando? :)

Svar: Hej! Det är inte jag som lärt honom det, hans ägare lärde honom det inför lag-SM när dem tävlade, då satt hon bara ett kommando på det. Så tränade vi på det i somras igen när jag skulle tävla show med honom på Lag-SM, var lite svagt minne till en början men sen vart det flyt på de:)
elin eriksson

2012-11-18 // 23:11:53

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback