körning och grumling.. Intresserad?

Haft körning på eftermiddagen, vi islandselever fick för första gången köra storhäst själva... eller ja inte själva utan två och två, men alltså utan nån från trav. Jag och Maja fick en sjukt stor bjässe, allt man såg i vagnen var en stooor rumpa och två öron;) Men en snäll "bjässe" körde vi, Scoop. Kommer nog upp film på det också ska ni se.
Det var så sjukt kul, faktiskt rätt roligt att köra storhäst, men en gång i veckan räcker tillräckligt för min del...
 
Sitter och grumlar, lär säkert göra det ett tag till... ska nog ta och sälja min NikonD3100 och min Kingsland jacka, så är det någon som letar efter det och är nyfiken på mer information kan ni ju lämna en kommentar. Har även en tjocktröja av märket HV Polo som jag tänkte sälja, och lite smått och gott så som en varm-mysig- brun väst och sånt:) Kan lägga upp ett inlägg med text och bilder om det visas intresse..



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback