Ridning för Hästkö, istället för skola;) klagar inte...

Blev ingen bio eller nått igår, men iadg tar jag nya tag. Ler och skrattar på utsidan, men när jag låser in mig på rummet kommer allt jag hållit mig inom rätt ut... 
Vi red idag istället för att ha lektioner, vi red för Ida och Moah som går hästkö. dem rider med oss också, gick jätte bra och jag red Gambri.
 
Har en period just nu då jag känner att bloggen får komma till hands när jag känner för det, tycker det är bra att jag gör den lite personlig men vill inte dela med mig utav allt.. har en jobbig period just nu, så då vet ni de. 
Tror jag ska för uppmuntingskullen sak göra en ny film på mig och Rodi med min absolut favorit låt som ligger mig varmt om hjärtat! Det ska jag nog ta och göra under helgen...:)
 
Vi har fixat så vi ska på Beaking Dawn part 2 idag istället, ringt bion och fixat, så då ska jag handla innan också. Nästa vecka startar vi vår praktik här på Wången en vecka, sedan är jag på Forsen veckan efter. Kommer bli kul, massa updateringar hoppas vi på då;)
 
Porträttbild på Gambri, har inte så mycket nya bilder att bjussa på. Får ta mig i kragen under helgen.


Vilken vacker bild :)

Svar: Tack!!:)
elin eriksson

2012-11-16 // 20:26:37

Hej! Har en frågestund på bloggen. Den som skickar in mest frågor vinner en FET länk!!:)

2012-11-16 // 21:32:33

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback