Solig förmiddag!

Är tillbaka på Wången nu som ni kanske såg från mitt rum igår, har hela huset för mig själv hela helgen, lite läskigt men ganska skönt;) 
 
Innan mina föräldrar åkte hem idag så åt vi frukost tillsammans i huset, spelade gitarr för min mamma vilket hon tyckte var väldigt underhållande och höra så tokiga sånger! Haha länge sen jag skratta så mycket! 
Vi har helt underbart väder idag, solen skiner och det är helt fantastiskt... Det enda som jag stör mig lite på just nu är väl att även fast jag tror sig ha med allt hemifrån och lite till så glömmer man ALLTID något, den här gången glömde jag mina ridskor och min kameraväska är skumt nog borta haha. Så dem får väll skickas upp imorgon med Amanda eller nått.
 
Idag ska jag tvätta, gå ned och mysa med Blika och träna tror jag. Lite rastlös helg menmen:)
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback