Ändrade planer & en fin Blika!

Blev ändrade planer idag, dock gjorde det mig bara glad- väldigt glad! Istället för körning så red vi ut på hästarna, jag fick såklart Blika. Eftersom dem har licenslopp så räckte inte hästarna till för körning, solen var framme och det gick så grymt bra att rida Blikis!
 
Vi red islandsgruppen och så Rebecca. Blika var skapligt lugn, hon hade dock lite bråttom lite då och då, började takta men hon vart aldrig överpigg. Hon var såhäääär fin i tölten, om man bortser från att hon slänge och krulla lite med huvudet så gick det gudomligt bra!! Traven satt riktigt fint också, Blika har så himla fina gångarter helt sjukt. Vi galoperade även idag, hon kändes exakt som Rodi att galopera på i början att det känns som dem ska skena men efter några steg så galoperar dem "normalt". Så brukar iaf Rodi göra med någon ny. Rodi & Blika är väldigt lika varandra till sättet:)
 
Måste säga att jag blir sjukt imponerad över Blika, hon är riktigt pigg, busig och väldigt envis men hon vill hela tiden visa hur mycket hon kan:)
 
Bara för att jag ville lägga upp denna bild Thengill kan jag samtidigt säga att Rebecca red honom, såg riktigt fint ut:) Nu blir det dax för IcaNälden, handla ton med godis.. i skrivandes stund insåg jag nyss hur mycket namn det blev i texten haha. 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback