Finular:)

Sitter och funderar, hur vill jag att bloggen ska se ut? Både utseendemässigt och bilder/ text. Kommit fram till att jag ska låta någon annan göra jobbet, köpa en bloggdesign från någon under lovet när nykläckta bilder är tagna! Vill satsa mer på att blogga och fotografera, det är det jag vill.

Så vad mer händer nu? Jo, när allt är klart ska jag börja engagera mig 110%mer, det som kommer visas på bloggen och s jag ska bli bättre på att få upp är detta:

-fler fräscha bilder, då menar jag Inte iPhone bilder
-videoblogga nån gång i veckan
-skriva mer om NH, syfte m.m, om frihetsdressyr samt övningar
-komma med tips och idéer inom fotografi och redigering
-förhoppningsvis kunna spela in nya filmer, på mig och Rodi i första hand vilket kommer troligen ske under höstlovet då jag är hemma.




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback