Godmorgon

 
Detta underbara väder vakna vi till idag, tycker det är så mysigt med snö. Blir sån julkänsla!
Startade dagen med jour klockan 6 i stallet, och just nu har jag redigert klart bilder- äntligen säger jag bara. Det tog sin lilla tid med tror det vart riktigt bra. Idrotten är inställd just nu pga att vi ska äta tårta, inte helt fel med det.
 
Sen har vi väl en lektion och efter det blir det pannkakor till lunch, inte helt fel det heller. På em har vi ridning, var ca en vecka sen vi red lektion så jag är jätte taggad och sedan ikväll blir det tårta- igen och tävlingar mot varandra. En väldigt bra dag med andra ord:) Ska även hinna med att städa, packa och tvätta, hm... intressant hur jag ska kunna klämma in allt.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback