Helg:-)

Idag händer inte mycket heller, ska göra lite ärende och mest arbete vid datorn. Ska göra klart min uppsats om sits och inverkan som jag inte ens börjat på, plugga lite och bara ta det lugnt. 
Klippmaskinen var upptagen igår så idag har jag bestämt att Blika måste bli klippt, kan inte dra ut på det längre! 
 
I flera dagar har jag försökt ringt SIF:s ordförande i ungdomssektionen men inte fått något svar, det kan vi inte heller dra ut på längre så slungade iväg ett mejl till SIF så får dem svara därifrån eller om dem har någon annan mejl/nummer jag ska vända mig till. Vi väntar på spänning, men än så länge är det "våran hemlis". Kommer bli grymt om vi får igenom det här, engarerar mig för fullt för att vi ska få ihop allt. Vill säga vad det är såååågärna, men  sagt till mig själv att hålla det hemligt tills vi vet *klapp på axeln* ;) 
 
Nej, nu ska jag väll fortsätta med mitt. Ha det bra!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback